Stejně jako u ostatních modelů Fenix je #jiné# to nejmenší, co můžete říci.
Zjistili jsme, že zadní odpružení V-link je tak univerzální a laditelné, že je dnes společným bodem všech našich modelů.
Reference G12 dědí zkušenosti z našich modelů G56 a Mistral F1.
G12 byl testován v různých prostředích, dle různých závodních pravidlech a tratích v Evropě a Japonsku.
Za vývojem stojí především pan Kimihiko Yano a jeho tým.
Zadní část má 5 různých poloh, které vám zajistí nejpřesnější nastavení a získáte ze svých zadních pneumatik maximum.
K co nejlepšímu nastavení zadní části se používá více možností.
Pro přední nápravu jsme testovali několik řešení, ale nic se neukázalo tak dobré, jako přední náprava CRC.
Camber, Caster, Dynamic Caster.
Na všem se snadno pracuje.
Kromě toho se přední část CRC ukázala jako super spolehlivá.
Teď... odvážíš se být jiný?
Zvláštní poděkování za práci na prototypu patří Matteu Berlincionimu, Giacomu Morettimu, Andimu Frattarolimu, Kimihiko Yano, Shizuo Tanaka, Federico Antonazzo, Nicola Zuccheri za trpělivost, kterou prokázali v testech...